Tuesday, April 13, 2010

Viiekümne kolmas nädal ehk kui midagi saab viltu minna, siis ta ka läheb

Terve nädala on mind vaevanud erinevad tõved. Ei mäletagi, millal viimati nii haige olin. Algas nohuga, nohust sai innustust kurguvalu. Selle peale otsustasin esimest korda arsti juurde minna. Ei avastatud midagi erilist, kirjutati lihtsalt leevendavaid rohtusid. Peale seda lõi palaviku üles, mis küll kiirelt taandus, aga siis sain silmapõletiku. Õnneks tundsin selle ruttu ära ning jooksin teist korda arsti juurde ja sain põletikust paari päevaga jagu. Aga ega siis ometi kõik polnud, kui silmad said korda, siis kurk jäi uuesti valusaks. Taskulambiga kurku vaadates kahtlustasin juba angiini, aga tuli välja, et asi siiski nii hull polnud, oli ainult kergemat sorti mandlipõletik, mille pärast ma nüüd antibiotsi pean neelama. Lisaks veel kõigile muudele ravumitele. Ahjaa, söögiisu on ka juba pikemat aega kadunud. Loodan ainult, et see on nüüd enne suve viimane suurem haige olemine. Mais enam sellist asja endale lubada ei saa, mind ootavad ees suured teod ja rasked retked.

Järgmine häda tabas mind siis, kui PayPal (mille kaudu ostan endale VPNi ühendust, et siin tarvikele lehekülgedele ligi pääseda) otsustas mu kontole limiidid peale panna. Nende andmetel püüdis keegi kolmas minu alt sisse logida ja seega võeti turvameetmed kasutusele. Nüüd siis üritan iga hinnas eest tõestada, et mina olen ikka mina ja mitte keegi teine. Kõige keerulisem on koduaadressiga. Sealseks aadressiks on Elva aadress ja mul on vaja tõestada, et ma ikka sellel aadressil elan. Tõestuseks aga sobib ainult mõni arve viimasest ajast, mis on minu nimele ja mis on tulnud paberkandjal. Püüdsin neile küll selgeks teha, et Eestis saab ka nii, et postiga arveid üldse ei tule, aga seda ei peetud eriti võimalikuks.

Aga et te ei arvaks, et Peking üks must mädaorg on, siis paar head asja ka. Kõigepealt sündis eelmisel nädalal suures Hiinas üks väike eesti poiss. Nii et iive on positiivne.

VPNi ühendus (nagu ka blogi kirjutamisest aru saada) on mul siiski olemas, minu VPNi varustaja halastas mulle ja andis tasuta ühenduse, kuna olen neil pikaaegne klient olnud. Väga meeldiv.

Kolmandaks, mais ja juunis on mul plaanis mitu magusat matka. Esimene on juba planeeritud mai lõppu ja sihtkohaks on Gansu provints oma maaliliste mägede ja steppidega. Reisikaaslaseks ja tavaaritassijaks on sõber Sven. Juuni lõpupoole plaanime Kauriga ära käia Shanghai EXPOl, eks vaatame üle ka siis eesti sead ja tiigrid. Juuni keskpaigas, kui poisid on koos Eestis, on mul nädalajagu aega ning kavas ette võtta veel üks reis. Kindlaid plaane, kuhu minna ja mida teha, veel pole, nii et ettepanekud on teretulnud. Reisikaaslast ka veel pole, kuigi läbirääkimised käivad. Nii et, seltsimehed unetud, kiirustage! Kui kellelgi on suur tahtmine mõni metsik matk läbi teha kas Hiinas või lähiümbruses, siis ca 13.-20. juuni on sobivad kuupäevad. Ja lõpetuseks, juuni viimastel päevadel peaksin Elvasse laekuma, nii et kui Hiina ei sobi, siis seal näeme!

No comments:

Post a Comment