Monday, February 8, 2010

Neljakümnes neljas nädal ehk tiigri aasta tulekul

Sel aastal pääseme õnneks sellest kärtsust ja mürtsust (ja majade mahapõlemisest), mille saatel uus aasta saabub. Kuigi, Triinu Ayi rääkis, et tema kodu lähedal oli üks mürsumüügiputka õhku lennanud. Nii see algab ja nihkub siia CBD poole.
Meie oleme tinglikult uue aasta tähistamisega algust juba teinud, nimelt oli paar nädalat tagasi Enics Beijingi uue aasta pidu. Kuna sel aastal tahtsin ka mina kogu peost osa saada, siis Kasparit seekord kaasa ei võtnud. Hea oligi, kuna saal oli jube külm. Olin lolli peaga kostüümi juurde sobivad lahtised kingad pannud ning kolm tundi istumist muutsid mu varbad kringliteks. Kaur üritas küll mu jalgu vahepeal oma käte vahel soojendada, kuid ta pidi pidevalt lava vahet käima, nii et sellest ei tulnud ka suures plaanis midagi välja.

Etteasted olid küll suurepärased. Hiina tehases töötab ikka üks ports talenttöölisi. Lauljad ja tantsijad on tavalised, aga sel aastal demonstreeris oma oskusi ka näiteks üks paberilõikuja. Täiesti uskumatu, millised pilte nad treivad. Kaur sai ka kingiks ühe.
Õhtu naelaks osutus kahtlemata mustkunst. Mulle öeldi, et see inimene oli ainult 3-4 korda tunde võtnud ja no täiesti uskumatu, et nii väikese ajaga saab sellist silmapetet korraldada. Kõige rohkem meeldis mulle ajalehetrikk, kus vanast katkikäristatud ajalehest sai jälle uus ja kõige naljakam oli kindlasti Kauri-trikk. Viimast vaadake ise.



Muidu on mõtted ja tegevused olnud põhiliselt eesootava reisi peal. Vähemalt seekord peaks ilmaga vedama. Ilmaennustused lubavad igatahes mõnusat kolmekümnekraadist kuumust, mida siis mere lähedus peaks veidi leevendama. Mõte on igatahes veidi praetud saada, veel võiks snorgeldada (sukeldumiseks puuduvad meil kahjuks vajalikud oskused/koolitus) ja Kaur tahab kindlasti mõne masinaga vees jõudu katsuda. Sellest siis kahe nädala pärast.

Head tiigri aasta algust!

No comments:

Post a Comment