Pileti hind oli üsna soolane ning seetõttu mõtlesin ka, et mina võiksin siis ju minemata jätta, aga Kaur pidas oluliseks, et siiski kaasas oleksin. Eks tal oli ju vaja kedagi, kellega muljetada ja keda sundida üht autot teise järel kummardama. Tegelikult polnud üritusel viga midagi. Ainult võidusõitu poleks viitsinud vaadata, aga VIP-piletiga kaasnes hunnik muid hüvesid. Nimelt sai ise Porschet roolida nii ringrajal kui ka õppesõiduplatsil. Samuti sai kaassõitjana offroadi proovida, selleks oli neil eraldi rada rajatud, ja professionaalse sõitja kõrval ringrada täiskiirusel läbida.
Offroad oli lahjem kunagi varem kogetust, kui sai ühe BJ42-ga Männiku karjääris kimatud. Kui siin olime turvavöötatult kinnises mugavas autos, siis tol korral selliseid mugavusi nautida ei saanud. Küll aga sai vere kiiremini käima. Siiski oli nüüdki paar mõnusat nii umbes 35-kraadise teekaldega sõitu, pidamine on autol väga hea, aga eks hind ka vastav :)See-eest olid aga ise roolis oldud hetked seda mõnusamad. Platsisõitu polnud teinud juba rohkem kui 10 a, aga instruktor kiitis, ütles, et tal on täna vedanud, et on head sõitjad saanud (enne mind sõitis temaga Kaur). Ma saan temast ka täiesti aru, kuna seal oli ikka selliseid "ässasid", kes ajasid 5 postikest järjest alla ja ei saanud ise arugi, et midagi valesti oleks teinud. See selgitab ka hiinlaste suhteliselt jubedat sõiduoskust.
Kõige lahedam oli aga vaieldamatult ringrajasõit. Esimese ringi sõitis Kaur ja mina olin kõrvalistuja, teise ringi ajaks siis vahetasime. Ja nüüd, kulla lugejad, üks oluline tähelepanek! Nimelt ilmnes teise ringi ajal, et mehed on kõrvalistujana hoopis suuremad tänitajad kui naised. Nelja minuti jooksul jõudis Kaur 6 korda mind õpetada. Paneks hea meelega video siia üles, aga Kauril oli pärast nii häbi, et ta keelas selle ära. Nii et peate rahulduma minu filmitud Kauri sõiduga.
Järgmisel nädalal on aga Kaur Soomes ja Eestis ning meie Kaspariga omapead. Tõenäoliselt saab üsna hirmus olema, kuna sooja lubas kuni 35 kraadi...

No comments:
Post a Comment