Kord netis surfates sattusin ühele üritusele, millega tahtsin Kauri üllatada. Kahjuks läks minu üllas üritus aga vett vedama, kuna Kaur sattus peale ühele e-kirjale, mille olin saatnud ürituse kohta info kogumise eesmärgil. Mitte et ta muidu minu kirju loeks, aga olin "osavalt" osanud pealkirjaks panna "Porsche Carrera Cup Beijing 2009". Igasugu muud sõnad oleksid jäänud tähelepanuta, aga mitte "Porsche". Niisiis pidin saladuse avaldama ja Kaur tahtis siis loomulikult asjaajamise üle võtta. Asjaajamine poleks info ja piletite otsimise kohta kodumaal kindlasti mitte õige sõna, aga siin ei oska muudmoodi öelda. Netis inglisekeelset üksikasjalikumat infot ei olnud, nii et Kaur pidas sidet Porsche tegelastega, kes siis meile VIP piletid orgunnisid.
Pileti hind oli üsna soolane ning seetõttu mõtlesin ka, et mina võiksin siis ju minemata jätta, aga Kaur pidas oluliseks, et siiski kaasas oleksin. Eks tal oli ju vaja kedagi, kellega muljetada ja keda sundida üht autot teise järel kummardama. Tegelikult polnud üritusel viga midagi. Ainult võidusõitu poleks viitsinud vaadata, aga VIP-piletiga kaasnes hunnik muid hüvesid. Nimelt sai ise Porschet roolida nii ringrajal kui ka õppesõiduplatsil. Samuti sai kaassõitjana offroadi proovida, selleks oli neil eraldi rada rajatud, ja professionaalse sõitja kõrval ringrada täiskiirusel läbida.
Offroad oli lahjem kunagi varem kogetust, kui sai ühe BJ42-ga Männiku karjääris kimatud. Kui siin olime turvavöötatult kinnises mugavas autos, siis tol korral selliseid mugavusi nautida ei saanud. Küll aga sai vere kiiremini käima. Siiski oli nüüdki paar mõnusat nii umbes 35-kraadise teekaldega sõitu, pidamine on autol väga hea, aga eks hind ka vastav :)
See-eest olid aga ise roolis oldud hetked seda mõnusamad. Platsisõitu polnud teinud juba rohkem kui 10 a, aga instruktor kiitis, ütles, et tal on täna vedanud, et on head sõitjad saanud (enne mind sõitis temaga Kaur). Ma saan temast ka täiesti aru, kuna seal oli ikka selliseid "ässasid", kes ajasid 5 postikest järjest alla ja ei saanud ise arugi, et midagi valesti oleks teinud. See selgitab ka hiinlaste suhteliselt jubedat sõiduoskust.
Kõige lahedam oli aga vaieldamatult ringrajasõit. Esimese ringi sõitis Kaur ja mina olin kõrvalistuja, teise ringi ajaks siis vahetasime. Ja nüüd, kulla lugejad, üks oluline tähelepanek! Nimelt ilmnes teise ringi ajal, et mehed on kõrvalistujana hoopis suuremad tänitajad kui naised. Nelja minuti jooksul jõudis Kaur 6 korda mind õpetada. Paneks hea meelega video siia üles, aga Kauril oli pärast nii häbi, et ta keelas selle ära. Nii et peate rahulduma minu filmitud Kauri sõiduga.
Järgmisel nädalal on aga Kaur Soomes ja Eestis ning meie Kaspariga omapead. Tõenäoliselt saab üsna hirmus olema, kuna sooja lubas kuni 35 kraadi...
Wednesday, May 13, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment